ورود | ثبت نام
سبد خرید تماس با ما
logo
صفحه اصلی آموزشیآموزش نصب جک کابینت

آموزش نصب جک کابینت

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزش نصب جک کابینت

جک کابینت یکی از بخش های مهم در آن است؛ جک کابینت از یک سیلندر فولادی که گاز نیتروژن فشرده و میله ای است که با استفاده از هدایت کننده درزگیری می شود و به درون و خارج حرکت می کند. زمانی که جک کابینت درست نصب شود در ساختار آن تاثیر خیلی زیادی می گذارد و همین طور باعث می شود تا کابینت به خوبی بازو بسته شود. جک کابینت در برابر نیرویی که وارد می شود همانند فنر کار کرده و نیرو را بر می گرداند.

jak kabinet

ساده ترین مدل جک کابینت که می توانید آن را در بازار پیدا کنید شامل سیلندر و میله پیستون است که در انتهای آن پیستونی می باشد که چرخه های فشردگی و کشش سیلندر را با استفاده از هدایت کننده و درزگیری شده انجام می دهند. این سیلندر از گاز نیروژن تحت فشار، فشرده و روغن تشکیل شده که در فاز فشردگی گاز نیتروژن آن از زیر پیستون عبورد کرده و با استفاده از مجراهایی به سمت بالای آن می رود. پس از انجام این مرحله درون سیلندر به دلیل این که حجم مواد موجود ناشی از ورد میله پیستون بیشتر می شود و نیرو فزاینده بالاتر می رود.

 

jak pistony

 

تغییر دادن سطح مقطع مجرا، جریان گاز با بیشتر و کم تر شدن سرعت لغزش میله هماهنگ شده و ترکیبات قطر سیلندر، میله پیستون را تغییر پیدا می کند و طول سیلندر و مقدار روغن هم می تواند تغییر پیدا کند. مقدار مشخصی از روغن که درون سیلندر جک کابینت وارد می شود نه تنها درزبند را لغز می کند بلکه وقتی بین پیستون و هدایت کننده جریان پیدا کرده و سبب می شود تا میله خیلی سخت منبسط بشود و حرکت آن آرام و بدون لرزش شود.